Klachten

Klachten 

Ben je niet tevreden over de kwaliteit of bezorging of heb je een andere klacht; Hieronder vind je alle informatie over de procedure en voorwaarden bij klachten en retourzendingen.
 

Het aanmelden van een klacht

Heb je een klacht? We helpen je graag - Neem dan contact op met één van onze medewerkers van de klantenservice. Dit kan per e-mail aan i[email protected], of per telefoon 0344845828. Voor een snelle en correcte afhandeling van je klacht vragen wij je vriendelijk om onderstaande gegevens te vermelden.

- naam, adres, woonplaats en bestelnummer

- een duidelijke omschrijving van de klacht. 

- indien mogelijk foto's waarop de klacht duidelijk te zien is.

Zodra je klacht is ontvangen, sturen wij hiervan een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 werkdagen per e-mail een inhoudelijke reactie op de door jouw aangemelde klacht. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »